پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3508
-
الف
+

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، نگاهی به تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری ۲۴ ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، مینا وحید بازیگر سینما و تلویزیون از حضور در سریال «افرا» و دلایل پذیرفتن نقش مهتاب گفت: بعد از سریال «بانوی عمارت» سالی ۶ یا ۷ سریال به من پیشنهاد می‌شد، اما من همیشه نسبت به پذیرش نقش سختگیر بوده‌ام به همین دلیل نمی‌توانستم آنها را بپذیرم؛ اما واقع گرایی در فیلمنامه «افرا» باعث شد تا نظرم تغییر کند. نقش مهتاب تصویری از یک زن قدرتمند است که به حقوق فردی و اجتماعی خود آگاه است و با تمام تلاشی که برای حفظ خانواده دارد از خواسته‌های به حق خود نیز نمی‌گذرد.

بیست و نهمین جشنواره فیلم هامبورگ، چند فیلم از سینماگران ایرانی را در برنامه نمایش خود قرار داد. در این رویداد سینمایی که از از ٨ تا ١٧ مهر در آلمان برگزار خواهد شد، فیلم «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری، «منطقه پایانی» ساخته بردیا یادگاری و احسان میرحسینی، «جاده خاکی» به کارگردانی پناه پناهی و «اولین برف» ساخته حامی رمضان و محصول فنلاند، به نمایش گذاشته می‌شوند. 

مراسم افتتاح رسمی تلویزیون اینترنتی «حبیب»، نخستین رسانه تصویری اختصاصی برای پوشش عتبات با مشارکت معاونت فضای مجازی،  امور بین الملل رسانه ملی و دفتر نمایندگی سازمان در عراق امروز پنج شنبه 25 شهریور ساعت 20 الی 22 برگزار می شود.

فیلم سینمایی «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی که در ماه‌های گذشته توجهات فراوانی را به خود جلب کرده و با کسب جایزه از جشنواره فیلم کن، به عنوان یکی از شانس‌های احتمالی اسکار مطرح شده است، در آستانه کسب پروانه نمایش برای اکران عمومی در سینماهای ایران قرار دارد. این فیلم بدون اخذ پروانه ساخت از سازمان سینمایی، جلوی دوربین رفته است.

بیشتر بخوانید: 

همراه باشید با یازدهمین مسابقه پیامکی آی‌فیلم

م.ه/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر